حسن خمینی: مردم از رئیس‌جمهور انتظار پایبندی به وعده دارند-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

حسن خمینی: مردم از رئیس‌جمهور انتظار پایبندی به وعده دارند

تولیت حرم امام خمینی(ره) گفت: مردم صداقت و پایبندی را در سیمای رئیس‌جمهور دیده‌اند و انتظار پایبندی به وعده‌ها را دارند. امید، سرمایه بزرگ دولت است که باید از آن مراقبت شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 24
کد خبر: ۲۵۵۳۱۱

به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی تولیت حرم امام راحل(ره) صبح امروز در آیین تجدید میثاق اعضای دولت چهاردهم با آرمان‌های امام و شهدا طی سخنانی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی با رأی به کابینه در مسیر وفاق ملی گام برداشت و از این اقدام تشکر می‌کنم.

 

وی افزود: عهدی که با امام(ره) بسته‌ایم شکستنی نیست؛ امام علی(ع) می‌فرمایند اگر عهدی ببندید و رعایت نکنید، خیانت کرده‌اید؛ وفای به عهد بالاترین درجه اخلاق است. ایشان می‌فرمایند فرماید مشرکین هم خود را به وفای عهد پایبند می‌دانند. خیانت در وفای به عهد ممکن است در کوتاه‌مدت نفعی داشته باشد اما در بلندمدت موجب ضرر برای همه است.

 

تولیت حرم امام خمینی(ره) عنوان کرد: ایشان توصیه دارند عهدی نبندید که ابهام داشته و قابل تفسیر باشد. ما بلدیم اشکالات خود را توجیه کنیم در حالی که گرفتاری ما از همین‌جا شروع می‌شود. امام راحل(ره) هشدار می‌دهند که مراقب این توجیه‌گری باشید؛ باید محکم پای عهد بمانید.

 

سید حسن خمینی با بیان اینکه دولت با مردم عهد بسته است، خاطرنشان کرد: خداوند متعال هم با ما عهد بسته است و همه باید به عهدمان وفادار باشیم؛ مردم صداقت و پایبندی را در سیمای رئیس‌جمهور دیده‌اند و انتظار پایبندی به وعده‌ها را دارند. امید، سرمایه بزرگ دولت است که باید از آن مراقبت شود./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده